Alla inlägg den 19 november 2014

Av aleksandra - 19 november 2014 21:38

Hej!

Var påväg att skriva ett inlägg här om dan sen men jag avslutade det aldrig så det blev inget, har ingenting att säga om denna veckan, har inte mått så bra och har idag fått menstration väntar bara på mitt PMS som inte kommit fram än.. Så sitter här o har ont o ska nog i säng snart, hoppas verkligen morgondagen slutar utan magsmärtor, har faktiskt inte råd att vara hemma o må dåligt, trots min förkylning så har jag bara 2timmars frånvaro av 2 månader jag snart arbetat, riktigt bra faktiskt! Kylan börjar närma sig och jag känner att jag verkligen INTE vill vara ute.. Ialla fall låt oss få torsdag och fredag överstökat och på fredag ska jag nämligen ta en mys fika med min bästavän som jag inte träffat på en månad om inte mer.. Så ska bli roligt o höra vad man missat! Lördag och söndag ska jag träffa bebe, och förmodligen övningköra så förhoppningsvis blir denna helgen bra! Nu ska jag göra i ordning mig inför läggdags! Låt tiden nu gå fort! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards