Alla inlägg den 3 december 2014

Av aleksandra - 3 december 2014 21:20

Godkväll kära läsare!

Med mig är det bra, det är onsdag idag och jag är väldigt förvånad av att jag inte är trött efter jobb, dagen har gått fort men imorgon däremot tror jag den blir lite längre, slutar ju halv5, men ska lyxa till det med en ansiktsbehandling på mammas salong framåt kvällen, skönt! Ja sen kommer fredagen ännu en gång, Gud vad tiden gått fort ändå, har arbetat på denna förskolan lite mer än 2 månader nu, tänk vad mycket kärlek man kan få av barnen, visst är det slitsamt ibland men det är värt det! Jag önskar bara jag får fortsättning men försöker söka jobb då och då samtidigt ifall det nu inträffar att jag inte får någon fortsättning.. Så vill man ju inte bli arbetslös igen, jag var arbetslös i en och en halv månad, det var nog det värsta jag upplevt så jag tackar helst nej till det! Annars längtar jag till julen, och nästa fredag har barnen lucia vilket kommer bli mysigt det övas lucia låtar för fullt på förskolan! Imorgon blir det lussebak! Nu ska jag snart mysa ner mig i sängen efter en härlig 40 minuters träning börjar öka timmarna nu, men tränar smått, känner mig bättre både psykiskt och fysiskt, kör lite basic nu till en början! Godnatt! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards