Alla inlägg den 2 juli 2014

Av aleksandra - 2 juli 2014 09:45

Tjena!

I måndags så "prova jag på" och gick bredvid en person på då ett vårdhem och enligt henne gick det jätte bra! Och så krävde de ett polis register som också var bra! Och som hon som jobbar där sa, om allt e bra så kan du få jobb och allt var bra! Så igår gick jag dit o lämna registret, pratade lite och fick i från med ett schema som vikare och ett stort leende på läpparna, hihi och fick även en cykel igår som jag längtat asså slipper jag gå då det är en rätt lång sträcka, jaja så idag ska det skivas ett avtal och så jobbar jag kväll, ska gå bredvid 4 gånger till sen ska jag klara mig på egen hand typ, fler personal e där men är ändå nervös.. Jaja nu sitter jag på en läkare för läkarbesök, lite tidig ändå 20 minuter tidig eller ja har väntat i 45 haha, hela denna veckan kommer vara full planerad, känns skönt att man äntligen har något o vakna till och något o va trött för, inte bara sitta hemma! Känner mig mer levande hehe, nu ska jag vänta 20 min till, hoppas jag bara inte somnar bara haha, hörs imorgon då jag jobbar kväll, puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards