Alla inlägg den 28 januari 2016

Av aleksandra - 28 januari 2016 18:56

Hej!

Jobbepasset gick kanon, älskar att vara där och barnen också! Börjar trivas skit bra, synd att det bara var två veckor. Men får väll ta och vara positiv så länge det varar! Blev ingen fika med Yvonne. Men henne träffar jag imorgon ändå! Så det blev in till stan och svängde förbi Holly greens? Så jäkla gott! Så har suttit och ätit en av dem väldigt goda salladerna jag ätit i mitt liv! Köpte en till mamma också, det minsta jag kan göra, hon lyxar ju mig med! Ska vänta på henne nu och ta det lugnt, puss /a

Av aleksandra - 28 januari 2016 09:28

Godmorgon!

Då var vi här, torsdag! Gårdagen gick fort, ett kort pass. Idag har jag ett längre pass, 11-17, jag trivs skit bra!
Igår blev det 45 minuter spinning pass, snacka om jag var trött och vrålhungrig! Men det känns bra i kroppen, vilken jävla comeback! Tycker inte om att jag har två vilodagar i streck, men det får vara. Tränat tre gånger denna veckan, hinner inte varken torsdag eller fredag, men kroppen behöver väll vila också? Hehe.. Så idag blire fika med Yvonne efter jobb och därefter ifall jag hinner in, så ska jag på ansiktsbehandling, we will see. Nu ska njuta av min kvarg och förbereda mig inför jobb, puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards