Alla inlägg den 7 februari 2016

Av aleksandra - 7 februari 2016 20:50

Hej.

Min vecka slutade bra, jobbade på, på torsdagen också. Fredagen hade jag först panik eftersom jag skulle jobba på två olika arbetsplatser en i Höganäs och en i nyhamn. Hur fan ska jag ta mig till nyhamn tänkte jag.. Men så ställde Lucas upp, tack till världens bästa vän! Fredagen skulle sluta lugnt med Rebecka men det slutade istället med att jag fick åka bussen i 40 minuter sen vänta på båten på knutpunkten själv i 30 minuter på båten, hoppa av båten o sen springa för att ge min bror sitt pass så vi kunde hinna med nästa båt, nu är poliserna extra petiga så man måste ha pass/id för att passera landet.. Årets syster, han är så skyldig mig en stor tjänst!
Lördagen spenderades med att jag tatuera mig, två stycken en i nacken och en vid revbenen, alltså den smärtan, inget o leka med! Lucas höll mig i handen men sen var han tvungen att dra, men jag klarade det utan att släppa en tår! Åt även god brunch/lunch. Framåt kvällen gick jag och hjärtat ut och träffade Yvonne och hennes pojk där vi njöt av indisk god mat och mysig biotid. Drog om bulls och därefter hemåt, en otroligt mysig dag. Funderar på hur jag ska berätta för föräldrarna om tatueringarna.. I Will die.. Men får väll ta det som det kommer.. Ska sitta en stund på bussen och hoppas på att cykeln inte är snodd när jag kommer fram, tror jag glömde låsa den.. :( vi får väll se om Gud" är på min sida idag! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards