Alla inlägg den 17 juni 2016

Av aleksandra - 17 juni 2016 09:47

Tjena!

Är väldigt dålig på att skriva här.. Men jag har mycket annat att tänka på just nu.. Men hur kan man vara så jävla lycklig ena stunden men så ledsen nästa?
Mina planer sket sig totalt med Malta.. Så lär väll stanna i detta jävla land fram till september. Så ledsen att jag inte får besöka lucas men han kommer till sommaren och dessutom så lär jag antagligen åka dit mot vintern! Men såhär blir det när jag är spontan, så nu har ni svarat varför jag är den typen som planerar allting. Jobbar till halv6 och därefter tar jag "semester" i två veckor! Vila huvudet lite, och få lite egen tid, helt enkelt njuta av min ledighet!
Hade avskeds fest för någon helg sedan och blev stupfull o spydde första gången, jag var helt seriöst bakfull i två dagar.. Men fyfaaaaan vad kul jag hade! Tack till alla som medverkade, bäst är ni! Och nu har vi kört tre vita veckor! Känns lite konstigt utan allt festande, men nu har jag faktiskt tagit det lugnt. Är dock inte hundra på att denna helgen blir lugn.. Jag är bara så tacksam för alla fina människor jag har i mitt liv, tack för ni finns! Nu börjar jag snart jobba, puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards