Alla inlägg den 8 februari 2018

Av aleksandra - 8 februari 2018 21:16

Hej,


Mycket har hänt sedan jag sist skrev, jag skaffade denna bloggen för några år sedan för att helt enkelt skriva av mig när jag kände att skriva av mig lite, jag hade ju faktiskt glömt helt och hållet att jag hade den här lilla bloggen. Sist jag skrev var jag förvirrad vilket jag alltid är så det lär ju inte ändras. Ena stunden vill man en sak och nästa en annan, inte lätt när man vill sprida ut sina vingar. 

Min kärlek som jag skrev om har blivit min sambo sen tre månader tillbaka och jag kunde inte vara mer glad, jag har hittat den finaste man på denna jord, ibland undrar man hur han kan vara verklig. MEN! Det är han, och han är endast min. Underbart. 

Antar väll att jag är tillbaka nu, hörs inom kort.


/a.


Nostalgi bild ifån SB, när vi åkte uber med bästa föraren någonsin!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards