Alla inlägg under mars 2012

Av aleksandra - 8 mars 2012 12:25

hej sitter i fikarummet på min praktik-plats får till & med vara på datorn hos de hihihi. bäääst, fast har rast nu så haha, dricker te och käkar choklad, vi har nyss lagt de söta barnen så nu är det bara att chilla ett tag, slutar kvart över 5 idag som sagt, menmen kilar nu! pusss

Av aleksandra - 7 mars 2012 20:57

hallå! dagen har varit väldigt tröttsam men även rolig, började vid öppning idag alltså klockan 7, sov hos min syster vilket var väldigt skönt och mysigt eftersom det var väldigt nära knutan så det tog en kvart ner att gå istället för bussen som jag brukar ta. Men jag är väldigt tacksam, menmen vad har hänt idag? hmm jo en sak vet jag, ska ALLTID ha extra kläder med mig, det var så hiimla kallt idag!imorgon börjar jag 9-17:15 inte precis bästa tiden men när man gillar något och tycker det är roligt går tiden snabbt ju! kollar på greys anatomy fiiifaan asså spännande, ska kila pussssssssssss

Av aleksandra - 6 mars 2012 20:29

Hej! Hur är det med er? Eftersom jag fortfarande praktiserar är jag jämt trött, det är man när man jobbar med barn, så mina veckor består ungefär såhär : Vakna tidigt-praktisera-sluta-åka hem-sova-vakna-äta sova. Så är mina veckor typ. Men de är så gulliga att det inte är sant jag orkar verkligen inte vänta i 5,5 år för att kunna jobba med barn aktuellt. Det är så fantastiskt att se de utvecklas och hur de fungerar, röra sig osv. de är så himla goa söta barn. Jag klagar inte alls. Jag är jättenöjd över min praktikplats och barnen som går där! Imorgon börjar jag kvart i 7 jippii! Snart desperate housevievs sista säsongen spännande   pussssssss

   

Av aleksandra - 4 mars 2012 13:06

Hejsan! jag har haft en helt okej helg, var med mina sööötaa kycklingar, jag älskar er så jävla mycket! 

iaalla fall lördagen vaknade alla runt 3 förutom jonte som stack halv7 på morgonen! hade aldrig orkat helt seriöst. 

När jag kom hem deckade jag direkt, hade inte sovit alls, soov i ungefär i 1 timme, kollade melodifestivalen fan vaa dryga asså. vafaaan tänker svenska folket med, sean banan skulle fan gå vidare!

Den söta idioten som jag älskar fast hon är dum ibland väckte mig idag, åhhh vad jag blev sur..

menmen har hunnit käka, städa mitt rum & toan fifaaan, men det är rent nu :D heheh

ska ducha sen runt halv4 blir det bussen mot stan med bästaa (a får se vad som händoor! puss på  er! 


älskar dig enormt älskling.      

Av aleksandra - 2 mars 2012 16:43

hej mina kära! har inte bloggat på ett tag eftersom jag har varit enormt trött, och somnat så fort jag kommit hem så har inte liksom inte haft tid eller ork överhuvudtaget! har ju praktiserat hela tiden vilket man faktiskt blir trött av men de är så himla underbara så jag klagar inte   

Fredagskvällen spenderas med underbara vänner!pusssss  


Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards