Alla inlägg under oktober 2012

Av aleksandra - 13 oktober 2012 15:26

Hejsan! Sitter just nu hos älskling, ( han är inte här så passar på) Vaknade med trötta ögon, men reste mig upp och sa till mig själv: Ny dag, nya bekymmer... Kom hem till älskling vid 11 tiden, där vi tog bussen med hans lilla syrra, mamma och matti, till skridskor hallen, en sak vet jag om ALEKSANDRA KOMMER ALDRIG STÄLLA SIG PÅ IS IGEN. 

Det var hemskt, för det första kunde jag inte åka -.- jag ramla slog min armbåge som fortfarande gör ont (har blåmärke..) och mina båda knän, skit kul (y) men fick i alla fall spendera de sekunderna med min älskling, blev sur på honom tekninskt sätt för jag var avundsjuk att han kunde åka och inte jag.. ska kila nu puss! 

/ A

Av aleksandra - 8 oktober 2012 12:49

hej! Är i skolan för tillfället, jag har inte skrivit på ett tag nu, men jag har inte haft tid. 

Men jag mår inte bra inte alls.. jag sov i 4 timmar inatt.. jag är utmattad och trött.. det är knappt att jag orkar lyfta på kroppen, jag står verkligen inte ut med vissa människor, som tror de är något. Jag hatar sånna människor. Lägg av! och att vara en så bra vän till att vara en dum idiot.. patetiskt. Frågar ni någonsin hur era kompisar mår? kanske ni borde. 

Just because you have a smile on youre face.. dosent meen everythings fine..

Think before you do something...

 

/ A

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards