Alla inlägg den 1 april 2012

Av aleksandra - 1 april 2012 11:00

godmorgon! fast jag vaknade 9 haha, har haft en otrolig helg så är helt slut idag! kan börja med att berätta vad som häände i fredags!


Fredag : det var min sista praktik dag, så bjöd barnen på smothie osv, väldigt mysigt sen hade jag väldigt bråttom hem pga att, jag skulle ducha fixa mig hitta kläder osv, vilken tur att jag hann! det var nämligen så att vi skulle fira min födelsedag som faktiskt är idag men jag kommer till det! vi åt på resturang en väldigt dyr en kan man sä!

sen blev det bio som jag blev väldigt överraskad av, jag hade det underbart med mina vänner och det var precis det jag önskat mig! kom hem vid halv1 till madde där jag sen deckade hos henne.


Lördag : vi vaknade vid halv11, så blev det att jag hjälpte de att packa upp städa osv, käka där & sånt. Stack hem städa även mitt rum duktig (a) fixa mig o  sånt. Sen blev det hem till söta madde igen, det blev hur kan man sä det, en liten fest där med hennes päron haha, nice ändån.


Söndag : Vaknade runt 9 av att mina föräldrar sjöng för mig, vilket var väldigt sött.. har suttit vid facebook ett tag och skrivit tack till 50 kommentarer, jag uppskattar det. det är alltså min födelsedag idag första april, jag må kanske vara ett skämtbarn men isåfall är jag ett lyckligt skämtbarn!   17 år idag shiit vad tiden rinner iväg, aja idag firas min födelsedag med min kära familj, väldigt trevligt. NI får ha det bra för det kommer jag ha! puss på er!  


btw. Det var så att jag tog med min kamera men det blev inte så många foton men kan kanske hitta ett och lägga upp det senare! 

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards