Alla inlägg den 14 april 2012

Av aleksandra - 14 april 2012 19:31

MHM IGÅR.. fredag den 13:de var ju liksom den bästa dagen! noot-.- Hatar min lärare sjukt mycket hoppas någon seriöst skjuter henne i ansiktet är lite taskig här men det skiter jag i.. jag har prov på tisdag och nationella på fredag tydligen..jävla idiot.. ialla fall inte bara det att jag fick utbrott en fucking fågel bajsa mig i ansiktet-.- great! dessutom blev det bråk och massa sånt, man kanske ändå ska börja tro på den här fredag den 13:de? ajja madde och jag åkte in senare till stan igen, käka osv snacka & sånt träffade killarna och där blev det då lite drama vilket löste sig! vi kom hem runt 12 till mig hämta lite sakor sen blev det hem till henne, skulle nämligen sova där, vi somna runt 3 och vakna halv1 hela dagen har vi faktiskt inte gjort ett skit klockan blev 5 ungefär stack hem och nu är jag här helt jävla frustrerad av att jag inte vet vad jag skriva på nationella blir bara så sur!! åh ska ut en runda med madde nu ha de! 


 

If i didnt have anything would you still be my friend?  

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards