Alla inlägg den 15 september 2012

Av aleksandra - 15 september 2012 19:49

Fick reda på att det är kulturnatten idag, och fick bara ett leende på läpparna kommer ihåg alla gånger jag gick på kulturnatten med mina vänner, hur både tråkigt,galet, roligt vi hade.. vi hade våra stunder.. men kul var det!

Sådant glömmer man inte! Saknar den gammla tiden ändån fast inte min fjortistid kanske.. haha men ändå ;)


ajja, imorgon blir det min älskling, annars måste jag egentligen plugga för har prov på torsdag, men är på läger från måndag-tisdag  och jag  är supertrött hur fan hade de tänkt att vi skulle öva på sån kort tid? -.- vissa tänker bara inte.

Hatar att gå i 2:an det är liksom det värsta som finns, 4 prov som väntar de här veckorna.. super roligt! -.-

ska chilla vidare! pussssssssssss.

Av aleksandra - 15 september 2012 19:33

Hej! Har inte skrivit på ett tag, för jag har inte tänkt på det. Men jag ska försöka bli bättre på det! Ska på läger nu på måndag till tisdag så kommer inte kunna skriva, men dem här dagarna ska allting vara fullt upp, och känner mig riktigt stressad. I går träffade jag maddis, och älskling ett litet tag, sen sov jag hos min bästa och hade det riktigt mysigt, vi snackade ut om allt möjligt vilket vi inte gjort på lääänge så kändes riktigt skönt. Kom hem vid 5..? kanske? vet inte, men en sak vet jag, att jag verkligen inte vill vara hemma. Kan inte förklara min vrede, HAT, aggresation... HAT är mitt ord. Har inget annat att säga, finns ingen empati, känslor? jo.. hat.

DU ÄR DÖD FÖR MIG...! /a...


its like i dont exist for you, am i nothing? you dont care about me..?

fine. Idont care.. Im perfectly fine whitout you!






Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards