Alla inlägg den 29 september 2012

Av aleksandra - 29 september 2012 19:03

hej! Har inte uppdaterat nu på riktigt länge, men jag har aldrig pluggat så här mycket som jag gjort de här senaste veckorna, jag är helt slut denna veckan, har inte fått någon sömn alls, jag är helt utmattad..

Gårdagen/idag spenderades med mina älsklingar!

 jag tackar för en helt underbar & perfekt kväll/natt kan inte förklara min kärlek för er.  

NU.. känner jag mig så jävla ledsen, min mobil är på lagning.. och har fått en fattig äcklig ful reserv mobil, HAHA roligt.. mhm.. vad ska jag med den till? när jag inte har pengar på den, ingen internet, kan inte ens fotta fattar ni hur fattig den är då? Har redan fått damp på den.. DÖDA MIG. Jag ska aldrig lämna ifrån mig min mobil oavsett hur söndrig den är.. känner tomheten i hjärtat.. är helt deprimerad.. kanske får träffa maddis snart, så kanske hon gör mig på bättre humör.. för orkar verkligen inte tänka på det här.. känner att jag är outside the world.. FOREVER ALONE. /a.


Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards