Alla inlägg den 10 december 2015

Av aleksandra - 10 december 2015 23:11

Hej!

Snabbt sent inlägg.

Dagen tog äntligen slut. Kom hem o somna i en halvtimma, en liten powernap! Har inte sovit så bra på länge faktiskt. Cykla o hämta Lucas och därefter käka vi, pratade, drack kaffe o baka pepparkakor trots att dem smakade sjukt konstigt så kunde inte min torsdag avslutas på ett bättre sätt. Tack Lucas för du är en underbar vän. Imorron blir det 6 timmars jobb pass o sen blir det hem, packa det sista o sen åker jag! Längtar! Saknaden som jag har för mina två bästa vänner är oehört stor.. Ibland önskar jag att jag hade mer tid. Men ibland så går det inte. Ska sova nu, ha det! /a

Av aleksandra - 10 december 2015 13:20

Hej.

Kan inte påstå att veckan har gått fort. Den har vart tröttsam, seg och dryg. Jag är så oehört trött, jobbar till 5 idag så det är ett par timmar dit, därefter måste jag hem och packa vilket jag förmodligen inte kommer göra.. Utan somna och sen träffa Lucas och baka pepparkakor hah, alltså jag kan inte ha ordning på mitt liv. Inte nog med det så sa jag ja till att jobba samma dag som jag åker, kommer vara helt död. Känns inte som att det är jag som pratar utan någon annan åt mig.. Ska ta och blunda i någon minut innan jag ska tillbaka till barnen! Idag har det faktiskt varit en lugn dag, tack för det! Fortfarande 3h 30 minuter kvar, säger inte för mycket.. Ha det så länge! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards