Alla inlägg den 18 december 2015

Av aleksandra - 18 december 2015 09:03

Godmorgon!

My weekend trip was amazing!
Fick smaka på goda maträtter och delisökta bakelser. Shoppade ett par fantastiska skor, mitt bästa köp! Så oerhört glad, precis vad jag behövde!

Så nackdelen med dem här dagarna som vart är att jag bara haft otur, konstant! Tappa mitt bankkort samma dag vi skulle åka utomlands, halka på cykeln i tisdags, har en del stora blåmärken och min mobil den existerar inte längre, helt ny.. Bra. Inte nog med det tappar jag min nya favorit parfym i golvet, alltså bara massa otur.. Men kan säga såhär jag har haft oehört stor tur med kärleken, jag har inte mått så bra på länge, jag är lycklig! Det stämmer när man slutar leta, kommer kärleken.

Så veckan har vart otur, men ändå mysig! Är ledig idag och ska till väla snart, sitter på mc o väntar på tiden. Därefter ska jag träffa en väldigt kär vän, och framåt kvällen ska jag träffa bästavän o mysa o därefter ta en god drink på stan, trots oturen slutar ändå veckan bra!
/a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards