Alla inlägg under januari 2016

Av aleksandra - 24 januari 2016 21:28

Hej!

Fredagen spenderades med mys med Becca med film o popcorn! Blev ändå en sen natt, halv4 var jag i säng, inte nog med det vaknar jag 9 nästa dag, seriöst.. Städa och gjorde mig i ordning. Träffa babe vid 12 och därefter drog vi vidare mot Lucas där vi åt mysig brunch och bara snacka en massa. Därefter hälsa vi på min familj och sen satte vi oss på bussen mot honom. Det blev massor med mys, choklad, film och massage! Mysig helg. Nu kör vi ny vecka, utan alkohol, cigg och sötsaker! Och träningen sätter i gång for real, även snön är borta! Kan inte bli bättre! Puss /a

Av aleksandra - 22 januari 2016 09:20

Hej!

Det var ett tag sedan jag skrev, jag har bara inte haft lust faktiskt. Men här är jag trött som fan och hade mer än gärna bara slocknat nu men nepp. Veckorna och helgerna har både vart bra men även knas som faaaan.. Både vart med familjen, vännerna och mitt hjärta. Kan inte vara mer lycklig än vad jag är, att ha så goa människor i mitt liv, uppskatta det ni har i livet! Nu sitter jag och väntar på bättre tider så jag sedan kan dra vidare till mitt arbete. Blir ett kort pass idag, sedan drar jag nog iväg till gymmet, sen får jag se vad som händer, men imorgon får jag träffa både mitt hjärta och min bästavän, Love it.
/puss

Don't judge my choices whitout understanding my reasons.

Av aleksandra - 11 januari 2016 23:25

Hej.

Min helg var bra. Den fick jag spenderat med både mitt hjärta och mina fina vänner. Som jag uppskattar människorna i mitt liv, tack för ni är som ni är! Hade inte bytt ut er för världen.
Idag, måndag, började jag genom kulls bemanningen, jobbade på min föredettingar skola, så roligt faktiskt! Tror jag lär trivas ändå. Träffa Becca och fått en hel del saker fixat på datorn, tittat film och bölat som värsta lipsilen, romantiska filmer berör trots att det är så patetiskt egentligen.. Så känner man sig oehört ensam nu..-.-' nu är jag bara löjlig.. Imorgon jobbar jag i nyhamn, wish me luck! Godnatt. /a

My Love<3

Av aleksandra - 8 januari 2016 10:29

Godmorgon!
(Snarare godförmiddag för min del)

Har inte kunnat träna efter tisdagen då min hals har gjort ont och jag inte kan andas under nätterna..
Men onsdagen och torsdagen har spenderats med familjen, har ingått bland annat städning, mat lagning och mys med familj och gäster och jag glömmer ju det viktigaste den goda maten! Har nämligen haft julafton, ( ortodox jul ) mysigt. Har däremot varit väldigt seg då mina ben och min rumpa haft massor med träningsvärk och sen förkylningen på det också, alltså nu är jag ju jätte negativ men veckan hittills har faktiskt gått upp och ner. Måndagen och tisdagen var awesome, onsdagen boka jag resa till Malta med babe. Så det var positivt! Vaknade tidigare idag, helt död med 6 timmars sömn.. Väntar på Yvonne för vi ska ta o shoppa lite och fika här nere i stan, sen ska jag träffa mitt hjärta, som jag saknat! Nu ska jag ta o chilla lite också, puss /a

Av aleksandra - 6 januari 2016 00:06

Hej!

Att gymma efter 3 veckors uppehåll var otroligt jobbigt men skönt som fan! Har dock halsont och svårt att svälja men hoppas det blir bättre snart! Studievägledaren var sjuk, men det här med utbildningen löser sig på fredag! Träffade Lucas vid halv6, vi hade väldigt mycket att prata om! Vi käka middag och tittade på film också, blev en trevlig och mysig tisdags kväll! Imorgon förmodligen bokar jag resa till Malta med min babe, där även Lucas kommer vänta på oss! Kommer bli en av dem där bra födelsedagarna, fast denna gången i Malta! Är helt uppspelt faktiskt, lite nervös.. Vi får väll se hur det blir nu. Morgondagen? Hur den ser ut vet jag ännu inte, får ta det som det kommer! Nu ska jag nog snart ta och sova lite. Godnatt /a

Av aleksandra - 5 januari 2016 11:26

Hej!

Blev en hyfsad rensning av rummet igår, men med hjälp av min bror. Sov ut halva dagen, mådde inte så värst bra. Osså vaknar jag nu och kan varken svälja eller typ prata min hals gör ont.. Så har inte tid att bli sjuk nu alltså.. Men kvällen avslutades hos min bestie, med middag och därefter både matlagning och bakning och därefter med en mysig film, precis vad jag behövde! Tack hjärtat!

Osså ska iväg o gymma nu, har faktiskt pt tid vid halv1 därefter tänkte jag skynda mig bort till studie vägledaren, ifall dem nu har tid, förhoppningsvis! Och hoppas att det jag vill går igenom nu alltså! Tror jag svänger förbi biblioteket idag med och mot kvällen ska jag träffa Lucas! Kommer nog bli en bra dag, ska ta och fixa lite tvätt och därefter byta om! Puss /a

Av aleksandra - 4 januari 2016 01:46

Hej!

Söndag -

Storrensning av onödiga grejer och massor med kläder som ska skänkas! Imorgon sköter jag mer städningen och renoveringen börjar förhoppningsvis, lär väll nog stanna ett tag här hemma. Ifall jag nu ska resa , jobba och plugga!
Därefter åkte jag med familjen till min syster så blev det en fin familje middag med god mat, kaffe och dessert på köpet. Mysigt faktiskt.
Avslutade kvällen med mys hos babe, sen åkte han iväg. Sen satt jag i ett långt och mysigt samtal med min fina vän och en mysig romantisk film hemma! Blev en bra söndag!

Imorgon fortsätter städningen och så ska jag träffa Yvonne framåt kvällen, mysigt.

Nu ska jag däremot snart decka, börjar bli sådär halvt trött. Natti. /a

Av aleksandra - 3 januari 2016 00:47

Hej!

Vilken sjuk vecka! Jobbade mån-ons mina sista dagar på den arbetsplatsen, saknar redan både barnen och kollegorna, men man måste väll gå vidare. Torsdag den 31:a nya året, spendera jag med Henrik, Yvonne och Philip med riktigt god mat, goda drinkar och massa roliga skratt och spel, därefter fick jag min nyårs kyss av min fina pojkvän Kristoffer! Träffade på Emil, Robin, Louise osv.. Trots att jag var packad och avslutade den 1:a lite tidigare för jag somnade, men jag fick vara med människor jag bryr mig och älskar, hade inte bytt ut mitt underbara sällskap, Love you guys. Spenderade därefter gårdagen i sängen fram mot kvällen, otroligt seg. Träffade suggan en stund och Därefter träffade jag min efter längtade nikopik! Blev kaffe och varmchoklad, vattenpipa och långa samtal! Därefter träffa jag min babe, blev McDonalds mat då ingen av oss ätit något, magen mådde bra efteråt alltså. Så blev det massa mys och han drog till jobb och jag avsluta min kväll i sängen med en mysig film, te och ost mackor! Kunde inte blivit bättre! Imorgon blir det stor städning! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards