Alla inlägg under februari 2016

Av aleksandra - 2 februari 2016 21:48

Hej, tar en snabbis här! Dagen har vart bra bortsätt från det hemska vädret som har orsakat snedvind så man knappt kan cykla.. Det blir jag arg på.. Hursomhelst jobba ett kort pass idag till 17:00 och fick skjuts till stadshuset så slapp ta bussen! Jobbar i nyhamn denna veckan. Cyklade till gymmet och där tillbringa jag nästan 1,5 timme, loveit. Cykla därefter vidare till Lucas, käka, snacka och titta lite tv sen cykla jag hemåt. Har duschat och nu ligger jag i säng helt död! Börjar halv8 så ska ta bussen klockan 7.. Så måste sova nu nu nu.. Godnatt /a

Av aleksandra - 1 februari 2016 23:28

Hej måndag, vart lite negativ idag.. Dåligt med mat och vädret var bara usch speciellt om man måste cykla i det också.. Imorgon kilar jag ner till gymmet en runda och därefter till Lucas, han åker ju snart.. Vill inte ens tänka på det. Kommer sakna den killen något enormt! Bästavännen som finns! Under veckan träffar jag även Yvonne och under helgen blir det sån dubbel dejt med mysig bio med älskling och Yvonne o Henrik. Väldigt trevligt. Helgen kommer också spenderas med smärta, min smärttröskel är inte stor och jag ska tatuera mig på lördag på revbenen.. Hjälp! :0 Lucas skulle hålla mig i handen ett tag ialla fall haha.

Den stilen o samma
Plats med en annan text!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards