Alla inlägg under december 2011

Av aleksandra - 18 december 2011 12:19

Godeftermiddag! Jag vaknade vid halv12 vilket förvånar mig för det var ett tag sen jag gjorde det. 

Min helg har inte varit den bästa om jag ska vara ärlig. 

I fredags var det riktigt nice, Vi hade EN lektion som sagt, men därefter bestämde jag & madde att ta samma buss hem till Höganäs, Sen fick jag en idee, vi cyklade hem till Madde för att lämna lite saker. Sen åkte vi in till stan igen, träffade josse som jobbar där vi praoande i 8:an hos, hon blev som en syster till oss. Vi var där ett tag,  riktigt skönt att träffa henne, men orkar inte gå in på alla detaljer nu. Det var en mysig fredag. Igår träffa jag madde igen, det var så skönt vi snackade om allting som vi gjorde förr. Idag ska jag döö hemma. 

Jag längtar tills nästa vecka det kan inte bli bättre veckan där kan inte bli bättre. 


schemmat nästa vecka :


Måndag : Ska vi kolla film

Tisdag : Vet inte

Onsdag : Tema dag pyssel osv

Torsdag : slutar!

 






Memories you just dont forget..     

Av aleksandra - 16 december 2011 09:47

Godmorgon! Jag sitter i skolan & har slutat. Vi fick åka till skolan för att gör ett jäkla matteprov som faktiskt kan dra åt skogen, för det gick åt helvete. Min dag kan inte bli bättre har även mensvärk & då menar jag mensvärk. Känns som om jag är döende. Det kommer mer, jag kan inte träffa min älskling tills nästa torsdag & fatta om man vill dö. Positivt, nu är det äntligen helg! Slutar om en vecka, och då har jag även 2 år med min underbara älskling.

I love you.    puss & hej!

Av aleksandra - 16 december 2011 09:47

Godmorgon! Jag sitter i skolan & har slutat. Vi fick åka till skolan för att gör ett jäkla matteprov som faktiskt kan dra åt skogen, för det gick åt helvete. Min dag kan inte bli bättre har även mensvärk & då menar jag mensvärk. Känns som om jag är döende. Det kommer mer, jag kan inte träffa min älskling tills nästa torsdag & fatta om man vill dö. Positivt, nu är det äntligen helg! Slutar om en vecka, och då har jag även 2 år med min underbara älskling.

I love you.    puss & hej!

Av aleksandra - 14 december 2011 21:53

Hejsan! Jag vakna 06: 00 som varje dag. Morgonen började bra & jag var väldigt spänd inför redovisningen jag skulle göra med min grupp. Vi har haft ett tema som alla ska göra & jag har scenskräck :o

Men det var som ett mirakel för mig idag, jag lyckades göra en perfekt redovisning jag kollade upp, log och tappade inte bort mig än ända gång, jag är riktigt stolt! 


DÅ! var jag så här GLAD!


Men... från ingenstanns fick jag sååå magont att jag knappt kunde röra mig

& helst bara vilja döö.. Oavsett vad jag gjorde, hade jag ont hela tiden.

Men jag ville inte svika min grupp, och jag försökte men jag klarade inte en ända sekund till.

Så jag fick åka hem..


OCH DÅ.. Såg jag ut såhär, med massa tårar..


Jag mår fortfarande dåligt..

vet inte riktigt vad jag ska göra..

Ska jag stanna hemma och vila imorgon?

Eller ska jag åka till skolan & redovisa min sista inlämning? 

Fan för detta.. </3


Av aleksandra - 13 december 2011 11:08

im 2 cool 4 school!   Biatches!


Min morgon började inte så speciellt bra, vi fick börja en kvart tidigare, vilket sög balle.

Vi fick kolla på Lucia som var det värsta jag sett i hela mitt liv. höhö.

Har jobbat med ett tema/ skolprojekt hela förmiddagen, faktiskt stolt att jag och Nicke

 (som jobbar i samma grupp som mig) har åstakommit så mycket idag, snart är det mat tackar gud!

Pastamannen snart kommer vi! ^^ Goodbye biatchees

Av aleksandra - 11 december 2011 12:36

hejsan svejsan! försent att säga godmorgon kanske? så håller mig till ett hej! 

Vakna runt 10.00, halv 11 stack jag till affären med mamma, har köpt lite saker för vi ska baka lussebullar!

Ätit frukost nu chillar jag här & väntar på att lussebullarna ska jäsa! Vet inte vad som händer idag tror nog det blir en vilodag! imorgon är det ju skola-.-  puss! 



Av aleksandra - 10 december 2011 12:30

haj! har ni sovit gott? inte jag. Eftersom att jag har en fucking sak utanför mitt rum vet inte vad det heter sån som man måste ha för att tv:n ska kunna funka så skakar den & allt. Varför måste det blåsa? man får fucking damp! jahaaja igår var jag med bebe hade jätte mysiigt, vi kollade film, som fredagsmys hihihi. Vet inte vad jag ska göra idag, ska kanske till honom igen, vi får se annars ska jag bara ta det lugnt mina knän gör riiiktigt ont, trött också!    

Ni får ha en bra lördag då ja! puss


   

Never ever whitout you baby   


Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards