Alla inlägg under december 2011

Av aleksandra - 6 december 2011 11:12

Godmorgon.. vakna för ett tag sen och ligger i soffan & deppar, stack hem igår från skolan och nu ligger jag här, har inte mått så bra, ont i huvudet jämt.. riktigt störigt. Idag ska jag plugga som en jävla dåre ska göra provet alla de andra gjorde idag + redovisning på svenskan, jobbiigt.. längtar bara till helgen somfan alltså 16 dagar kvar tills vi får jullov komigen! tiden är så jävla dryg, snart har jag o min bebis 2 år också hihihi ska kolla lite tv nu sen plugga puss!

-

Av aleksandra - 3 december 2011 22:39

Gookväll mina läsare! För det första har inte varit inne på min dator på ett tag så har inte uppdaterat några inlägg, så sorry för det. Veckan har varit så jävla dryg att det inte är sant.. shiit. Helgerna går så snabbt innan men vet ordet av det är det måndag igen, känns som om jullovet aldrig kommer.. 

Ialla fall fredagen.. gjorde ingenting i skolan om jag ska vara ärlig tänkte stanna hemma men jag palla inte liksom vi gjorde inget jo, jag jobbade på matte lektionen annars ingenting, svenskan var så hiimla dryg.. gjorde ingenting fick damp på läraren osv. vi hade bara 2 lektioner så jävla sköönt! Vänta på bebe, var med hans polare ett tag, sen blev det mys med mig själv framför tv:n hihihi.

Idag träffa bebe runt 4 var med honom kom hem för ett tag sedan vi hade det jäätte mysiigt, hihihi imorgon blir det plugga bläää. ppuuss hej!  


 

Ser ut som en fjortis.. menmen gillar bilden ändå! (togs i september)

Jag & jojo   

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards