Alla inlägg den 2 juli 2012

Av aleksandra - 2 juli 2012 19:47

HALLLÅÅÅJA! JAG har börjat vakna tidigt och börjat powerwaka de här dagarna och jo det har lönat sig! 2 kg redan ååhhja! så ska det fortsättas med skippa skitmaten som godis och friterade saker (fett mat) så går det bra! Idag skulle jag egentligen ut med Nikola men han svara aldrig -.- så jag fick väll gå själv, och förvånatsvärt gick det bra! Har bestämt att jag ska powerwaka varje dag spelar ingen roll om det är morgon eller kväll bara jag får det gjort! Så kanske jag blir smal till min systers brölopp! NI ska bara se min klänning så himla underbar! känner mig verkligen som en prinsessa! hihihihi. Men idag spenderades dagen med madde, vi träffades runt 3 i stan, där vi sedan tog bussen till Väla, vi käka först sen skulle det shoppas men det var inte så fina" grejer om man ska få det rätt sagt. Så får väll återkomma innan 9:onde måste hitta något fint, kristianstad festivalen TAGGA! ÅHHJJAAAA! Ha en awesome kväll! puss på er!    


 

 

SÅÅÅ.. normal är jag när jag har tråkiigt hihihi.

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards