Alla inlägg den 14 juli 2012

Av aleksandra - 14 juli 2012 12:02

hej! I onsdags blev det ansiktsbehandling och senare träffa jag älskling, fikade osv. mega mysigt. sånna dagar vill jag göra om! I torsdags spenderades HELA dagen med maddis, från 1 till 11 något haha, kul hade vi när vi inte gjorde ett piss, fast vi hann ändå en del, vi lämna jonte på bussstationen för han hade sovit hos maddis, sen åt vi, sen kolla vi lite tv, sen spela vi på varandras mobiler (nolife-.-) sen blev det kort, jag blev även klippt och ja mer än det blev det nog inte! Igår var det faktiskt mysigt i början, det var jag madde nikola vi käka på mezo hade det jätte mysiigt, snackade och tog igen allt vi hade missat med varandra jätte skönt faktiskt. Sen kom patte & hans kusin vid 5 och jonte vid 6. och sen fuckade allt. Men madde & hade jätte mysigt med henne lilla broder, till han somnade sen avslutades kvällen/natten med fredag den 13:de läskiigt. Sen blev det ju ännu värre när jag skulle cykla hem :( öhhh. Somna runt 2 och vakna halv11 mysigt! -.- fast konstigt är jag inte trött. Är hemma själv så njuter av tiden medans jag kan! puss på er gullungar! ;*

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards