Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av aleksandra - 21 oktober 2014 22:38

Hej, la och fundera lite gud va mycket papper jag har egentligen.. Som måste göras, böcker jag lånat som jag inte hinner läsa ut och lämna, måste till banken, sen måste jag skriva en dekleration, sortera mina papper, åka till väla o handla ute kläder, frisören måste jag också besöka, måste samtidigt spara pengar till körskola.. Och samtidigt är jag så oehört trött när jag kommer hem.. Att arbeta på förskola kräver faktiskt mer än vad man tror både psykiskt och fysiskt, vila innan idag, ska pröva och sova nu faktiskt, sängen vill ha mig! Godnatt! /a

Av aleksandra - 21 oktober 2014 17:26

Veckan gick ändå rätt fort, har snart jobbar här i en månad, känns helt sjukt, känns som om det var igår jag steg in för första gången och barnen frågade vem är den flickan? Och nu har det snart passerat en månad, två månader kvar sen är jag arbetslös ännu en gång så ska sätta fart med cv:s dela ut lite måste även till banken osv mycket man inte hinner nu när man jobbar, måste till frissan också men det får jag ta under helgen, på tal om helgen min spenderades med mina underbaraste vänner, och ja nu är vi här, imorgon är det nallefest på förskolan kommer bli roligt att se, nu ska jag faktiskt ta o somna en stund, idag har det varit ett oehört stort tempo med barnen då vi varit en mindre, så glad att det gick bra, har även ändrat lite på mitt schema så jag slutar 4 på måndag, onsdag och fredag så det blir bra! Nu säger jag hej till min säng och hejdå till er! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards