Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av aleksandra - 28 oktober 2014 21:14

Hej!

Menssmärtan varade under en dag, vilket kan vara väldigt konstigt då ibland när jag har min period kan jag ha ont flera dagar.. Men jag är glad över att det bara var en dag men nu ska jag inte säga för mycket då det är 5 dagar kvar av den, att ha menssmärtor och jobba på förskola är ingen bra kombination alls då det krävs uppmärksamhet nonstop! Så jag hoppas att det blir bättre med tiden, annars har denna dagen varit oehört lugn för att vara en tisdag, många är lediga då det är höstlov. Onsdagar är alltid lika lugna likaså fredagar det är mer imorgon och på torsdag jag har oehört mycket stress, min cykel har ju gått i sönder och vi försökte fixa den idag men det gick inte så bra så får väll åka in med den till Biltema och ta en titt.. Så hela veckan är uppbokad från o med imorgon, frissan imorgon och på torsdag kör vi banken oehört stressad faktiskt då jag inte är säker på ifall jag hinner något av det.. Då jag inte har möjligheten till att ta mig någonstanns.. Vi får väll se vart vägen leder mig, det är bra mellan mamma och mig vilket betyder att vi övningskör fredag-söndag vilket verkligen behövs! Jag behöver det nu, och imorgon får jag träffa bebi också och ta ett litet adjö! Nu ska jag duscha och därefter sova gott! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards