Alla inlägg den 18 maj 2016

Av aleksandra - 18 maj 2016 19:22

Hej!

 

Jag har inte skrivit sedan Malta och mycket har hänt sedan dess. Min syn på saker och ting har ändras. Jag är nog inte den mest stabila människan och mina planer går lite fram och tillbaka men mina drömmar och planer börjar sakta bli en verklighet.

 

Vi kan börja med att jag snart säger Hejdå och bosätter mig i Malta ett tag, där kommer jag att arbeta och leva. I början av september åker jag därefter till USA på en språkresa och vad som händer därefter, om det blir att jag hittar någon i USA och stannar, eller om jag flyttar tillbaka till Malta, kanske kommer tillbaka till Sverige? Oklart.

 

Har min första intervju med Malta på fredag och en på måndag så får väll antingen besked om jag fått ett jobb nästa vecka eller nästa igen. Antingen åker jag i mitten av juni eller slutet av juni. Kommer bli en fantastisk resa och det är fortafarande en lång väg dit, med allt från visum, betalningar osv. Men det börjar ta sig!

Har ett par arga och ledsna föräldrar här som inte vill jag ska åka, vilket är förståndigt men lite jobbigt då jag gärna hade velat ha lite stöd..Har inte hunnit berätta för alla mina vänner än och det är så otroligt jobbigt.. Önska mig lycka till iallafall! puss /a

 

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards