Alla inlägg den 29 maj 2016

Av aleksandra - 29 maj 2016 23:57

Hej..

Så det börjar närma sig och jag ser framemot allt det gör jag, men samtidigt så går det miljontals tankar vilka konsekvenser jag kommer möta på.. Jag har träffat nya vänner och skapat nya minnen och inte nog med det så lämnar jag mina bästavänner, det är nog det jobbigaste.. Men jag måste göra det här, jag behöver det.. Men är så otroligt rädd.. Och fick meltdown då tårarna bara rann. Känns som att allt händer nu när jag ska resa.. Saker som folk berättar för mig nu som dem kunde sagt innan, men inser saker o ting nu när jag inte kommer finns här mer. Bra där, jätte smart. Men jag är fortfarande så otroligt glad och stolt över mig själv, har tagit ansvar och faktiskt mognat något enormt. Så tack till alla som stöttar mig!
Sen har jag det lite jobbigt med känslor osånt och känner mig som en såndär patetisk brud som mår skit över en kille helt seriöst? Sitter där och typ tycker synd om mig själv som en tjej i dem där filmerna sitter o kollar bridget Jones och äter glass haha skk. Nej men aa osså känns det som att alla andra har sina problem och man inte kan öppna sig för någon.. I-landsproblem antar jag, osså äre så jävla varmt nu när man ska sova, vet inte vad jag ska göra.. Try to sleep anyways antar jag. Godnatt på er fina människor där ute! /a

Enjoy the little moments in life.

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards