Alla inlägg den 19 maj 2016

Av aleksandra - 19 maj 2016 21:08

Så nu har jag berättat för dem flesta att jag tänker lämna Sverige inom kort. Har fått olika reaktioner. Sorg, agressation och glädje. Tack till er som hjälper och stöttar mig. Till er andra som känner sorg och aggressation, förlåt men det är något jag vill och ska göra, men jag älskar er och kommer alltid finnas där. Jag är så otroligt glad för alla fina människor jag har i mitt liv, tack för ni gör mina dagar till dem bästa!


SÅ.. hur går det nu med Malta? 

Min förberedelse intervju med min rekryterare från Malta är imorgon runt 5. Min riktiga intervju som lär leda till mitt jobb är på måndag förmiddag, helt otroligt nervös, antagligen kommer jag kanske få ännu en till, eller få reda på ifall jag får jobbet eller inte och när jag får veta det så vet jag när jag lämnar Sverige, Sen är det bara packning och flygbiljetter kvar!

Och USA?

Har mitt Visum kvar och väntar på ett godkänande från csn sen är det bara till att börja jobba o spara pengar! snart är allt klart helt sjukt!!! 

Nu ska jag avsluta för dagen och vila hjärnan, puss /a


Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards