Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

Så mkt.. puhh.

Av aleksandra - 16 juli 2012 10:59

godmorgon! Eller ja den är ju inte god finns ingenting som är gott. Denna dagen kommer va åt helvete.

Igår blev ingenting som planerat jag, mamma,pappa stack till väla handla bara de sista grejerna tills semestern, sen träffa jag nikola så handla vi band tillsammans sen var vi med Vanja också, sen stack Nikola till Ikea där hans mamma och pappa var och Vanja följde med mig till Hm för där var mamma och pappa, sen stack även hon. Jo innan det åt jag NIkola och Vanja, kan säga att jag aldrig ätit något SÅ ÄCKLIGT I MITT LIV. Aldrig igen. Jag beställde det på sånt grekiskt skit.  Därefter blev det mer shopping, sen blev det fika och då kom även Vanja. Sen stack vi till henne, SEN ÄNTLIGEN stack vi hem och åt RIKTIG MAT. Sen stack mamma & jag till kristina och deras familj, och fråga lite saker om kläningen osv. trevligttrevligt. Så förhoppningsvis löser sig allt, men några höga förhoppningar har jag nog inte.

Har haft PMS de här dagarna och inte konstigt när jag fick mens idag, jag hatar det! det är typ mördar dag.. det värsta jag vet, mår så himla skit att det inte är sant vill bara sova tills den är slut så jag slipper smärtan!? Idag blir det träffa älskling och snacka ut lite. Ser faktiskt framemot vissa saker fast jag mår skit, på onsdag blir det gothia med bästa och på fredag fest med mina kära vänner och pojkvän! pusss. /A


 

Galen som alltid. Hiihihihi :D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aleksandra - 8 februari 2018 21:16


Hej,   Mycket har hänt sedan jag sist skrev, jag skaffade denna bloggen för några år sedan för att helt enkelt skriva av mig när jag kände att skriva av mig lite, jag hade ju faktiskt glömt helt och hållet att jag hade den här lilla bloggen. Sist...

Av aleksandra - 13 januari 2017 10:13


Hej. Jag mår inte alltid så jätte bra, speciellt när det är så mycket som händer runt omkring en så man inte hänger med. Jag är en människa som inte kan göra en o samma sak för länge, jag blir uttråkad helt enkelt. Nu pratar vi till exempel om mit...

Av aleksandra - 8 november 2016 12:09

Hej kära läsare. Att jag tog modet och åkte på denna resan, flygrädd klarade jag av mellanlandning och ett flyg på 12 timmar med grov förkylning,lock för öronen o magkatärr, landa vi till sist i varma Los angeles. Det tog oss tre timmar att komma...

Av aleksandra - 13 september 2016 05:19


Hej! Skriver från California, Santa Barbara! Klockan är kvart över 8 på kvällen här. Har vart här i en vecka nu. Känns helt okej, men jag saknar Sverige och jag trodde aldrig jag skulle säga det men japp det gör jag.. Man tar det för givet.. Har...

Av aleksandra - 25 augusti 2016 07:04


Godmorgon! Det är något med denna dagen som får mig att lysa upp, nej det är inte lönen för det fick jag ingen idag. Juste, jag åker om 9,5 dagar till USA och lämnar er ett tag. Helt sjukt att dagarna gått så fort och nu står jag snart här och f...

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards