Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

Händelsrika dagar kan man sä!

Av aleksandra - 19 juli 2012 14:13

Trots smärtan i måndags, blev dagen perfekt med min älskling och nikola, dagen var underbar, den började med att jag åkte in där såg jag nikola & älskling, och så stod han där med 11 underbara rosor till MIG hallå? så himla underbara men det var bara början, han köpte även choklad till mig precis den jag älskar för han visste att när jag har mens då är det choklad som gäller! Sen träffa vi även julliano så vi stack till mezo chillade där, hade det allmänt underbart, då kom nikola på att det fanns en film som hade special pris för stunderande så vi fick biljetter för 60 spänn och älskling bjöd mig på även det och fikan på mezo, först rosor sen choklad och fika och bio och allt! det känndes som en saga, det var mega mysigt hela dagen, den kunde inte blivit bättre! Den avslutades med en bra film och mkt kärlek från älskling han tog även bussen med mig, ville verkligen inte han skulle hoppa av men livet är så, jag vill bara säga att fyfan vad jag är glad att jag just har dig som pojkvän min underbara patryk, jag älskar dig mest av allt älskling ska du veta, aldrig utan dig!    


Tisdag : Spenderades med gänget hela kvällen med mys på mezo det blev fika och mkt prat, som man måste ta igen vissa hade varit bortresta och sånt, så det var väll trevligt. Kom hem vid halv12 ungefär. 


Onsdag : MORGONEN började med att jag vaknade vid halv6 tröttare kunde jag inte varit, åkte med madde och hennes pappa till göteborg och hela dagen spenderades på gothia, jätte trevligt faktiskt, så häftigt att se fotbollsspelare från olika länder. Sista matchen var faktiskt väldigt spännande. Kom hem vid 6-7 om jag inte har fel, super dag! kunde inte somna men precis när jag somnat väcktes jag av ett samtal  -.- men somna om och vakna vid 9 igen, trött var jag! Vaknade av att nikolas föräldrar var här, vaknade åt sen somna jag igen så tänkte jag äntligen sovmorgon men neejnej aleksandra ska aldrig få sovmorgon?! blev väckt halv9!!! halv9 dör asså.. så blev det snabbt hämta min klänning somnade IGEN när jag kom hem, sen kom nikola vid 1 så hjälpte han mig med lite kläder och sånt, så nu är jag hemma själv igen, snart blir det väla med hans päron ett tag sen hem och packa det är riktigt mycket stress nu så hoppas jag får det gjort idag! kram på er! och ni får ha det så bra! /A


ps. bilder från i måndags kommer nog i nästa inlägg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aleksandra - 8 februari 2018 21:16


Hej,   Mycket har hänt sedan jag sist skrev, jag skaffade denna bloggen för några år sedan för att helt enkelt skriva av mig när jag kände att skriva av mig lite, jag hade ju faktiskt glömt helt och hållet att jag hade den här lilla bloggen. Sist...

Av aleksandra - 13 januari 2017 10:13


Hej. Jag mår inte alltid så jätte bra, speciellt när det är så mycket som händer runt omkring en så man inte hänger med. Jag är en människa som inte kan göra en o samma sak för länge, jag blir uttråkad helt enkelt. Nu pratar vi till exempel om mit...

Av aleksandra - 8 november 2016 12:09

Hej kära läsare. Att jag tog modet och åkte på denna resan, flygrädd klarade jag av mellanlandning och ett flyg på 12 timmar med grov förkylning,lock för öronen o magkatärr, landa vi till sist i varma Los angeles. Det tog oss tre timmar att komma...

Av aleksandra - 13 september 2016 05:19


Hej! Skriver från California, Santa Barbara! Klockan är kvart över 8 på kvällen här. Har vart här i en vecka nu. Känns helt okej, men jag saknar Sverige och jag trodde aldrig jag skulle säga det men japp det gör jag.. Man tar det för givet.. Har...

Av aleksandra - 25 augusti 2016 07:04


Godmorgon! Det är något med denna dagen som får mig att lysa upp, nej det är inte lönen för det fick jag ingen idag. Juste, jag åker om 9,5 dagar till USA och lämnar er ett tag. Helt sjukt att dagarna gått så fort och nu står jag snart här och f...

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards