Alla inlägg under oktober 2014

Av aleksandra - 7 oktober 2014 22:05

Es Tjena!

Ja denna dagen var som den var hah, har inte mycket o säga förutom att jag blir oehört irriterad när man säger åt mig att göra en annan sak när jag redan håller på med en, låt mig göra mitt så kan du göra ditt. Beside that så har smärtan i magen minskat, inte lika hemskt som igår men ändå.. Ja det var det hah, har ett par bilder då vi fjantar oss lite i väntan på bussen!/a


Btw. Har slingat håret har inte berättat det hehe..

Av aleksandra - 6 oktober 2014 18:29

Tjena!


Ja kan ju säga att min gissning med pms var korrekt, vi menstration igår, trots det lyckades jag ta bussen till väla gå till xxl och tillbaka, vilken smärta seriöst.. ialla fall träffa patte och hans kusin, jag åt pizza, ja det gjorde jag efter 4-5månader utan pizza satte jag min första tugga igår, gått vare faktiskt. Därefter myste jag med patte och vi gjorde sån puddig utan något socker hah, blev en soppa istället.. Men min helg var fantastisk och det finns bara en person som jag kan tacka. Smärtan har hållts kvar idag med och hoppas verkligen att den försvinner imorgon, för att två dagar räcker vafan.. så ja har hållt mig denna dag och den har trots det gått hyfsat bra. Jag hoppas bara morgondagen går bättre, nu säger jag hejdå för jag ska nämlingen ta en dusch och mysa ner mig i sängen! puss /a

Av aleksandra - 5 oktober 2014 11:36

Total kaos.

Hej, min morgon börja ju bra..-.- så är lite arg osså, men jag fattar inte vad det är med mig gråter för ingenting säkert PMS asså jag hatar o vara tjej mellan åt..
Ialla fall torsdagen gick väll snabbt och så då i fredags regnade det en del så vi var först ute i en timme sen åt vi melis inne och där förblev vi tills stängning, helgen har gått otroligt fort, i fredags myste jag med Madde o Jonte framför tv:n med idol, och igår var jag med niko o beb, otroligt mysig dag som man aldrig vill ska ta slut.. Och ja idag ska jag träffa de igen för idag ska det shoppas regnkläder bland annat haha, blir ju käk o sånt på det med, ska börja fixa mig snart men än så länge chillar jag, medans alla festa igår så hade jag världens mysigaste kväll hemma, its okey to be home (y), hörs kanske sen, puss /a

Av aleksandra - 1 oktober 2014 19:55

Tjena!
Kan lugnt säga att jag bara vill i säng redan nu men först ska man självklart ta en varm dusch, bakade äppelkaka med barnen idag och så var vi ju ute också när det ösregnade men det tyckte de flesta om, barn gillar ju vatten och lite kladd hah, det var faktiskt helt okej ändå fick låna regnkläder av en förskolelärare så jag blev inte blöt o kallt vare inte heller hade faktiskt turen med mig hem då slutade regna hah, alla barnen gick hem halv5 och då slutade jag med så det blev lagom tid, har käkat o druckit lite kaffe o nu blire en varm dusch o hopp i säng imorgon inväntas ännu en jobbedag! Och veckan har ju gått fort det är ju redan torsdag imorgon, väntar tills helgen då man kan sova ut lite, men lite rutiner i livet är bra, jag börjar smått vänja mig vid att vakna kvart i 7, nu tar ja en varm dusch! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards