Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av aleksandra - 4 oktober 2015 21:23

Godkväll,

Dagen har spenderats framför boken och framför körkortsfrågorna. Träffa Lucas en stund där han gick igenom grejer på bilen med mig, kändes grymt kul att få lära sig nytt, super tacksam är jag! Ialla fall träffa Yvonne därefter med kopp kaffe o mysiga konversationer. Därefter storhandla jag med brorsan och det blev lax med kokt potatis och citron o dillsås till middag och förvånad nog blev det jätte gott! Suttit o pluggat lite till nu och nu bestämde jag mig för att jag ska nog gå o ta en mysig och varm dusch! Tycker jag förtjänar det! Imorgon ska jag vara flitig nog o gå upp lite tidigare innan jobb o plugga lite o efter jobb ska jag köra! Lång dag imorgon! Puss /a

Av aleksandra - 4 oktober 2015 00:35

Hej.

Inte haft så mycket motivation till att skriva då jag haft så himla fullt upp med plugg och jobb så tyvärr. Men fredagen spenderades bland annat på körskolan, lunch med Lucas och as nice kväll/natt med becca! Drack en lite för stor mängd, as dåligt samvete då jag tränar så allt bara går åt skogen. Tänker inte dricka helgerna framöver får ta en paus och typ prioritera viktigare saker.

Dagen spenderas med niko på väla och sedan middag med min kusin och därefter plugg och sedan kom Lucas förbi en stund och nu ska jag plugga lite till sen blire sängen och imorron blire mer plugg och mysig fika med ivi. Fick lägga på ett pass också, saknar gymmet var fan ett tag sen typ onsdag, vart tvungen att avboka för att plugga men det har gått typ åt skogen.. Så hoppas på det bästa! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards