Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av aleksandra - 12 oktober 2015 17:46

Hej babes.

Min lördag bestod av städning, mina föräldrar kom därefter hem och mot kvällen drog jag iväg och träffa Yvonne där det blev mys på hamnkrogen med god middag och drinkar. Därefter träffa vi Henke, Anton och Filip där det blev kortspel, dåliga förlorare och härliga konversationer. Kylan som träffa en när man väl gick ut kan inte beskrivas uch va kallt det var.

Söndagen skulle spenderats hemma men jag klara inte av det så träffa niko o drog till väla o fika och fönstershopping blev det mestadels lite ont om pengar för tillfället -.-' känns hemskt. Måste planera bättre. Ialla fall vi träffa även patte en stund och därefter tog jag bussen där middag vänta mig och därefter blev det en mysig film. Somnade sent och sov hemskt med en fruktansvärd hosta och svårigheter att andas dessutom.. Uch.. Så dagen gick fort men jag var hängig, tur att barnen ger en så mycket kärlek och energi. Nu väntar jag på Lucas för vi ska nämligen måla något som jag inte har någon aning om vad det är, eftersom han har fått för sig att inte berätta det.. Så får se vad vi har o göra med. Ska chilla nu en stund. Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards