Alla inlägg den 25 oktober 2015

//

Av aleksandra - 25 oktober 2015 21:34

Hej.

Det blev en väldigt seg dag med sömnbrist bland annat och lek med min söta systerdotter. Träffade Elias och gymmade, hann inte prata mycket med honom, men ja jag har saknat honom, en hel del faktiskt. Det gör jag fortfarande, han är den bästa, en underbar vän! Så han var tvungen att åka igen idag. Så lite ledsen är jag. Jag är även lite ledsen just för jag inte hunnit att träffa vissa som jag gärna velat träffa.. Saknad är jobbigt. Men fick träffa yvi ett tag idag med så det var mysigt ialla fall. Ska ta o ringa niko nu o se läget med honom, godnatt /a

Av aleksandra - 25 oktober 2015 10:04

Hej!

I fredags blev det hem o vila en stund sen drog jag ut en runda med Yvonne och tog ett par drinkar kände att det behövdes.. Hela lördagen spenderades med Lucas, det var en underbar dag. Det blev frukost 07:30 väldigt tidigt för min del. Sen gick vi en snabb runda på marknaden där jag faktiskt vann en lykta med ljus och en skål fylld med godsaker som jag faktiskt gav till Lucas familj. Därefter blev det lite brunch och chill hemma hos Lucas sen gick vi ut igen där jag åkte karusell med ett barn som jag tagit hand om på förskola, lite wierd dock. Lucas fick handlat en del men inte jag, tänker positivt att jag sparat en del, lunchen kom o vi käka ännu en gång det blev även varsin munk, väldigt gott! Vi cykla hem till mig, pratade lite med mina päron jag bytte om för det blev kallt framåt kvällen. Sen blev det tacos och film framåt kvällen. Super dag.
Idag ska jag gymma med Elias som kommit ända ifrån Falkenberg för att hälsa på så det lär bli roligt! sen får vi se vad resten av dagen erbjuder, det är ju underbart väder!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards