Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av aleksandra - 7 oktober 2015 11:28

Måndagen gick som den gick. Kall och blåsig. Tisdagen hade jag uppskrivning och kan inte förklara nervositeten den där sista halvtimmen innan deg var dags, men jag klarade det, lyckan var obeskrivlig! Så efteråt blev det lunch och träffa Rebecca också lite på stan. Som hon får mig på bra humör. Ialla fall denna dagen är bara skit, blåsig, kall och dyster. Hade uppkörning idag och med ett fel klarade jag inte det. Trots att jag sa att jag inte skulle gråta så bara kom tårarna.. Men bokat en ny uppkörning så hoppas nästa går mycket bättre. Det är första gången jag gjorde det inte sista! Måste tänka positivt trots att jag så gärna ville klara det menmen.. Så är det ibland. Ska typ hem nu o sova och sen träna och sätta igång med träning nu som fan igen, pluggat som ett as så har inte alls tränat. Men kan hyfsat slappna av. Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards