Alla inlägg den 11 februari 2015

Av aleksandra - 11 februari 2015 20:47

Hej!


Onsdag har passerat, hur gick dagen? helt okej, inget märkvärdigt, MEN pappa kunde inte hämta mig idag så jag åkte med en kollega till city gross då jag behövde handla lite osså ringer jag min fader och han säger, : jag är i ängelholm kan du vänta 30 minuter.. Jag blev arg, vafan ska jag göra i city gross i en halvtimme .. -.- så arg som jag var började gå hemåt, men en kasse på ryggen och en i min hand så himla tungt, och jag som träna rygg igår.. så jobbigt och svettigt var det.. Dessutom har träningsvärken kommit i magen nu så det blir ju bättre -. annars har jag städat och lagat mat, och nu sitter jag här, rätt uttråkad om jag ska vara helt ärlig, men jag ska nog sova snart. Torsdag är en av de jobbigaste dagarna på veckan, först är man alltid besviken för att man tror det är fredag men det är det inte, sen på jobbet har vi alltid fullt upp! Så wish me luck! Och ser framemot helgen vilket gör det jobbigare.

Dessutom har jag bestämmt hur mitt träningsschemma ska se ut framöver :


Måndag (dag 1) - Bröst,Triceps & axlar

Tisdag (dag 2) - Rygg & mage

Onsdag - vilodag

Torsdag (dag 3) - Ben och vader

Fredag (dag 4) - Rumpa (Triceps & axlar.

Lördag -

Söndag -


Nu tränar jag fyra gånger i veckan, jag kommer öka antal gånger, när jag känner mig redo för det, men för nu så kör jag på detta viset. Träningsschemmat är gjort, men jag funderar fortfarande hur min kost ska se ut. Men annars är jag faktiskt väldigt glad att schemmat är klart och att jag äntligen har den här motivationen jag väntat på!


Godnatt! /a


Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards