Alla inlägg den 23 februari 2015

Av aleksandra - 23 februari 2015 16:48

Hej! 


Min helg var bara riktigt dålig, i fredags då jag skulle ha mysigt med min syster, jah.. mysigt o mysigt.. jag blev bara sur och irriterad. Likaså på lördagen allt gick ut över beb, så det blev skit, och igår låste jag mig bara in på rummet och var i mina egna tankar, jag har mått dåligt och känner inte för att ta ut det på någon mer, vill inte orsaka mer skada än vad som redan skett. Första jobbdagen gick inte heller bra, magkramp för det första, täppt i näsan och bara oehört konstig hosta, min kära pojkvän var nämligen förkyld och hur kunde det smitta mig när jag har haft alla möjliga bakterier och virusar omkring mig och ingenting har förts till mig, ingen logik. Antingen inbillar jag mig att jag kommer bli sjuk för att jag kysste honom, eller så är det nu min tur att bli förskyld.. vi får väll se..

Nu ska jag vila, gud va jag skulle vilja ha lite glass ben and jerry mmm..



Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards