Alla inlägg den 24 februari 2015

Av aleksandra - 24 februari 2015 20:50

Hej!

Dag 2 och aleksandras förkylning fortsätter.. Med halsont dessutom, jag kom att tänka på hur detta orsakats, jag har ju vant mig vid förskolans bakterier om man säger så jag blev lite förkyld när jag precis började men därefter ingenting men sen kommer någon utanför och DÅ blir jag smittad.. Så nu hoppas jag att det hinner försvinna innan helgen och att denna helgen blir bättre än förra.. Så just nu är allt i mitt huvud negativt.. Sadly.. Hoppas det förändras ialla fall, dessa 2 dagar har varit bra MEN huvudvärken, mensvärken och nästäppan har dock varit ett hinder.. Jag tror faktiskt jag är otroligt stark då jag går till jobbet och gör det bästa av det trots min situation, trots 10+ skrikande barn, jag är en person som konstant varit närvarande, vill helst att det ska förbli så, vilket det ska, förutom att jag inte kan träna heller stort negativt..! Nu ska njuta med bra musik och mina tankar innan sängen tar emot mig, tack o hej! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards