Alla inlägg den 12 februari 2015

Av aleksandra - 12 februari 2015 21:09

Hej!

Torsdag vilken dag.. På morgonen kände jag mig verkligen riktigt dålig helt snurrig men det gick väll framåt med dagen, när klockan äntligen slog 16:30 skulle jag hem! Träna ben och det var mycket jobbigare än vad jag trodde det skulle vara.. Så nu har jag träningsvärk lite överallt och hoppas på att jag inte har det länge till för mina ben ska ha orken till en till träningsdag denna veckan! Annars blev det tacos och en massa god frukt! Min lillebror som inte längre är liten.. Fyller 17 år idag så därför fira vi det med lite extra mat, Nu är min mage helt full tror jag ska explodera! Måste minska på maten helt seriöst.. Har duschat och nu ligger jag här i sängen måste bara resa mig upp och förbereda lite till inför jobbedagen imorgon! Som förmodligen kommer vara väldig dryg, när det är mycket på jobbet gör huvudet ont när det är för lite på jobbet är det drygt hah vafaaaan.. Ingen logik, men jag trivs och kommer sakna de oehört när det är dags för mig att lämna..!
Imorgon är det äntligen fredag och då ska jag först till jobb sen till läkaren, jobb, träna och sen träffa en fin vän! Längtar!
Godnatt /a

Ibland får man bara fjanta sig xD

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards