Alla inlägg den 4 november 2011

Av aleksandra - 4 november 2011 22:39

Godkväll! Min dag/kväll blev lyckad enligt mig. Var med Marija sen kom 2 andra hade det jätte trevligt, satt på mezo snacka om allt möjligt faktiskt. Hade jävligt roligt, haha man ville inte hem, hehehe. Menmen jag mådde riktigt bra faktiskt hela dagen så fort jag kom hem fick jag ont i huet, och jag kanske har feber, men det får jag inte ha, pga att jag planera faktiskt att träffa älskling imorgon, vi får se om jag mår sämre stannar jag nog hemma tror jag adjös! 

btw. vill ladda upp en bild men fotta aldrig idag.. :/ 

poss! 

Av aleksandra - 4 november 2011 10:47

Godmorgon! Jag tror faktiskt jag sovit rätt bra trots allt! Min vecka har varit lite upp & ner hela tiden, inte det lov jag förväntade mig precis, men shit happends. Men eftersom att jag mår mycket bättre SKA  jag äntligen träffa Marija idag, blir chill först sen fix sen in till stan, ska bli skönt & snacka ut om liksom allt möjligt..

Ska bli trevligt, nu orkar jag inget haha, posss   



Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards