Alla inlägg den 18 november 2011

Av aleksandra - 18 november 2011 21:58

Godkväll! Sitter och kollar en riktigt bra film på 6:an, hoppas de flesta har det bra ikväll! För jag känner mig bara seg.. för tillfället. 


I dont know what i would do whitout you..

dont ever forget that..  

Av aleksandra - 18 november 2011 12:59

Hejsan! 

 Har inte bloggatt på hela veckan OMG.. känns helt sjukt,

men jag har mina ursäkter, det har varit plugg och jag har varit riktigt trött och sjuk och ja...

menmen veckan har gått jävligt fort, så hiimla glad att det ÄNTLIGEN är helg! Jag är helt förvånad att jag redan är hemma brukar alltid stanna i stan och chilla med kompisarna och min älskling, men denna gången stack jag faktiskt hem, förvånatsvärt. Ikväll ska jag chilla kolla vampire diaries säsong 3 OMG! kommer ut idag längtar! 

Har även fått en iphone, kan inte riktigt allt än, men det kommer med tiden hehe..  

Imorgon blir det älskling tror jag, söndag får vi se, men ikväll är det min kväll   

Riktigt gööött idag, börja 10:15 och slutade runt 11:00 pga att vi hade prov och det gick åt

helvete.. och då menar jag åt helvete..  men jag är ledig på måndag och det kan inte bli bättre! hihihihi

Nu ska jag chilla vid TV:n :D

  

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards