Alla inlägg den 22 november 2011

Av aleksandra - 22 november 2011 20:47

Hej mina älskade läsare! Jag är hemskt ledsen att jag inte bloggat, men jag har verkligen inte orkart, problemet är att jag aldrig är inne på min dator längre utan håller mig mest vid mobilen. 

Men kan snabbt berätta om min hemskt tråkiga helg, fredag chillade hemma gjorde inte ett piss.

Lördag var jag död seriöst, men träffa madde ett tag & snacka & sånt. 

Söndag & måndag träffa jag min söta älskling, söndagen blev ju inte som man hade tänkt sig menmen allt är lugnt nu. Jag hade Studiedag på Måndagen och det var därför jag åkte in vid 1, träffa madde och sånt, sen kom älsk, var lite med honom också sen stack jag hem. 

och så är det idag.. segaste dagen på livet snear på dagen seriöst..

fiiifan mådde skit idag, ville bara hem, menmen en sak jag ser framemot helgen

foorfaaan! Konsert med min älskade maja, sen sova hos sis bättre kan det inte bli pussss 



Mhhmm.. bara för att.     





Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards