Alla inlägg den 28 november 2011

Av aleksandra - 28 november 2011 21:59

Hallååe hjärtisar! Skolan har varit pain in the as, först prov på morgonen, sen en till lektion som jag inte ens kommer ihåg, sen matte som sega sönder och sen ett till prov i engelska, man kan säga att det gick åt helvete -.- 

Har inte mått så bra heller men jag får jobba på det.. 

Det finns en positiv sak och en negativ, vi är leeediiga imorgon!

Vi har 17 uppgifter att göra -.- 


Träffa bebe idag, älskar dig otroligt mycket   

Nu ska jag chilla posss!    

Av aleksandra - 28 november 2011 06:50

Godmorgon! eller god och god..  att vakna på en måndag och inse att man måste till skolan är inte direkt det roligaste. Känns inte alls som om jag sovit tillräckligt, vaknat hela jävla tiden, den fucking stormen, hela jävla huset skakar.. och så ska jag ha prov också klockan 9 på morgonen whiiio! -.- jag kunde sovit en haltimme extra, men jag är så jävla dum & inte tänker på det :/ jag vill ärligt talat bara stanna hemma idag & sova förkänar det har inte haft någon sömn hela helgen som jag trodde jag skulle ha.. 

om 20 minuter kör mamma mig till bussen, jag vill inte... öhh


I miss you, that it hurts..  

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards