Alla inlägg den 26 november 2011

Av aleksandra - 26 november 2011 23:44

Godmorgon hahaha! nähee..

Igår var det Sako polumenta konsert då, så jävla awesome! känndes som man levde i en helt fucking annan värld! KAAAOOZ, riktigt kul om jag ska vara HELT ärligt.


Igår : Sluta skolan rätt tidigt, vänta på marija till typ kvart över 2, vi stack mot henne, hämta pengar sen mot väla! Sen blev det först Sandra där vi fixa oss & sånt. Sen stack vi till nicki, och förfesta vilket var riktigt nice, har inte märkt hur mycket jag gillar balkan musik. Så körde nickis pappa oss till Hollywood på söndeer, där det skulle vara. Vi fick stå där ute man frös ihjäl asså, hur kan en kö vara så jävla seg-.-? vi hade inga jackor med oss så jo kallt vare! 

Han började sjunga runt 1 tror jag eller något. Men shiiit asså vi dog, vi satt på scen kanten, det blev dans utan stopp nu har jag riktigt ont i min ben och fyfaan klackarna jag hade på mig ännu värre! 

Vi drog runt 3- halv4 vi åt även mc, asså Marija då-.-  jo även jag hihihi hahaha sen kom vi hem vi 4 tiden somna snabbt som faan, med kläderna och allt.. Man kan inte klaga, bästa kvällen/natten på länge! 

btw, på konserten var det jag, Marija, nicole en till och så flera andra!


Idag : vi fick vakna runt 9-.- för marija hade inte busskort att åka in med till stan och mamma börja jobba 10, så både jag och hon fick sova i 5 timmar ungefär. Senare stack vi till öppet hus på nic, sen stack jag äntligen hem med mamma och då var klockan runt 3. Runt halv fyra somna jag & vakna runt 9 igen shiiiet, kollat film och sånt, snart blir det sova igen för orkar verkligen inte hålla mina ögon öppna.. 


btw. Har inga bilder men det kommer de ha på sin hemsida, men bilderna har inte kommit ut än!

Hoppas ni också hade en supoor kväll/natt! posss  


Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards