Alla inlägg under februari 2015

Av aleksandra - 8 februari 2015 22:54

Hej!

Helgen har varit underbar! Fredagen spenderades med en fin vän med god middag och ett par drinkar, vilket slog till efteråt, därefter blev det lite snack och fnitter hehe..
Lördagen träffa jag beb, blev också god middag och massa mys!
Idag spenderades med familjen och min söta systerdotter, och utöver det har jag bara tagit det lugnt, känts oehört skönt! Nu ser vi fram emot en ny arbetsvecka och nytt träningsschema och alla hjärtans dag hihi med fifty shades of Grey, som jag längtat! (Y)
Livet flyter på och det är så att alla har vi dåliga stunder och bra, bara någonting man får inse, men livet går fortfarande vidare. Och ibland är det ända som behövs en knuff på traven, så jag vill bara säga tack till de människor som har gett mig en knuff och fått mig och inse vissa saker som jag inte insåg, och hoppas att alla har en person som kan ge dem en knuff när det behövs! Godnatt /a

Av aleksandra - 5 februari 2015 21:38

Hej!

Vilken dag! Trodde den skulle vara jobbig, vilket den var i 10 minuter då det var lite stressigt men annars var den kanon! Det gick bra på jobbet, fint väder och nu har jag köpt vinterskor bättre sent än aldrig! Så förhoppningsvis lär jag inte frysa! Nu kan jag lätt önska mer snö! Imorgon är det fredag!! Gud va skönt! Kommer spenderas med nära och kära o lite nostalgi med! Godnatt! /a

Av aleksandra - 4 februari 2015 20:07

Hej!

Denna dagen gick oehört bra, denna veckan har varit bra och ännu en gång är det redan torsdag imorgon! Träningen gick också bra och från och med nästa vecka tränar jag fyra gånger i veckan och förmodligen någon gång i april skriver jag in mig på ett gym men tills det tränar jag hemma i mitt "mini" gym har ångest av att det inte blir mycket träning denna veckan då jag imorron ska inom stan i Helsingborg, handla vinterskor och därefter ansiktsbehandling! På fredag ska jag träffa en efterlängtad vän och ta fika och sen får jag äntligen träffa min bästavän igen kan inte bli bättre sen spenderas lördagen med bebi, och vi ska bygga snögubbe älskar nostalgi! Nu ska jag ta det lugnt för jag ska nog sova snart oehört trött! /a

Btw. Resultatet av min kondition blir bättre och bättre!

Av aleksandra - 4 februari 2015 13:30

Hej!

Denna veckan har gått oehört bra, känner jag mycket glädje i mig och bland barnen, jag känner mig glad då jag hållt mig frisk! Dessutom ska jag träna idag vilket gör mig ännu gladare, denna veckan har varit otroligt lugn, det är mycket sjukdomar som går faktiskt! Men imorgon står det att vi är en hel barngrupp sen vet man aldrig vad som händer under den tiden men kan inte förstå att det redan är torsdag imorgon, veckan har gått fort och jag längtar tills alla hjärtans dag! Hihi där jag bokat fifthy shades of Grey! Med min älskling som vill kolla den med mig! Och förmodligen avslutas det med mat! Nu ska jag återgå till mitt arbete för min rast är nämligen slut! Ha det! /a

Av aleksandra - 1 februari 2015 22:25

Hej!

Min helg spenderades med en tur till Ullared lördag morgon med minela,Sanna och Amelie därefter checka vi in till vår stuga som var riktigt mysig så det blev shopping i ungefär 5 timmar, upp till stugorna och packa av oss sen åkte vi ner till Harry och åt god mat, sedan åkte vi till stugan spela kort och prata skit kunde inte blivit bättre än såhär, dessutom är jag oehört nöjd över mina köp, bara ett litet misstag av att inte köpa one pice men nästa gång! Nu ska jag sova för imorgon väntar jobb! :) /a

[Bild]

[Bild]

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards