Alla inlägg under oktober 2015

Av aleksandra - 4 oktober 2015 00:35

Hej.

Inte haft så mycket motivation till att skriva då jag haft så himla fullt upp med plugg och jobb så tyvärr. Men fredagen spenderades bland annat på körskolan, lunch med Lucas och as nice kväll/natt med becca! Drack en lite för stor mängd, as dåligt samvete då jag tränar så allt bara går åt skogen. Tänker inte dricka helgerna framöver får ta en paus och typ prioritera viktigare saker.

Dagen spenderas med niko på väla och sedan middag med min kusin och därefter plugg och sedan kom Lucas förbi en stund och nu ska jag plugga lite till sen blire sängen och imorron blire mer plugg och mysig fika med ivi. Fick lägga på ett pass också, saknar gymmet var fan ett tag sen typ onsdag, vart tvungen att avboka för att plugga men det har gått typ åt skogen.. Så hoppas på det bästa! Puss /a

Av aleksandra - 1 oktober 2015 12:19

hej!

Skrev aldrig igår jag var så trött jobbade till 17:00 magen mådde inte så jätte bra, så efter dem drygaste sista timmarna på länge slog klockan äntligen 17:00, drog till gymmet o träna i ca 1 timma med min pt och därefter hem, käka och duscha sen hopp i säng. Så idag tänkte jag.. Hmm ska jag till jobb? Men jag måste trots tröttheten och magont så behöver dem mig faktiskt här, känns som att jag sviker de ifall jag bara drar liksom.. Så jag stannar hur länge min kropp orkar, åtminstone till efter mellanmål.. Ska försöka i alla fall. Nu har jag rast just därför jag har tid att skriva här. Ska dricka lite kaffe o försöka piggna till lite! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards