Alla inlägg den 12 januari 2012

Av aleksandra - 12 januari 2012 21:48

Hur bor du :I en villa i Höganäs (en håla)

Brukar du komma i tid: Ja alltid förutom 2 gånger men det var bara 15 minuter sammanlagt!

Hur lång är du? : 1,68cm tror jag (a)

Kan du lagga mat? : Ibland, men ibland bränner jag nästan hela köket haha x)

Vad jobbar/pluggar du med: Går barn & fritid förstaring.

Vad har du på dig just nu : Mjukisbyxor & huvtröja

har du någon fobi: Jag klarar inte av att vara i närheten av spindlar & ormar.

Hade du en bra kväll igår? : Nej jag var trött.

Vad är ditt senaste inköp : Brunkräm, en BH & skydd till min mobil.

Din favorit dryck på morgonen? : Tee eller mjölk.

Vad fick du dina senaste pengar ifrån : Mamma & pappa  hehe..

Har du sovit i din egen säng inatt : ja, för den är skönast!

Vad hade du sönder senast? : Öh kommer faktiskt inte ihåg?

Vem snackade du med senast? : Madde

Varm favorit dricka? Tee eller varm choklad.

Favorit dricka när du är törstig? : Vatten eller cola!

Alkoholhaltig favoritdricka? : Ingen speciell. (Bacardi iså fall!)

När gjorde du senast något riktigt dumt? : Kommer inte ihåg..

Saknar du någon just nu : JA.

Vad ska man göra för att få dig irriterad? : När någon skriker & man mår jävligt dåligt.

Någon jag stör mig på? : Nämner inte personer här.

Intressen : Har ingen hobby, men är oftast med mina vänner & min pojkvän.

Senaste person du kramade? : Min älskling.

Senaste person du ringde? : Marija

Senaste person som ringde? : Älskling

Vad drack du senast? Vatten.

Vill du ha barn? Ja, men inte nu.

Längtar du till din nästa födelsedag? : yes!

Har du rakat benen någon gång? : Klart har inte alla det typ?

Vad är du sugen på nu? : Ingenting, jo sova!

Hur många koppar kaffe dricker du varje dag? : kanske 1 eller 2 om jag är riktigt trött!

Använder du hudkräm : Ibland på ansiktet & händerna, budylotion också haha!

Attraheras du av män men skägg? : nej verkligen inte.

Micro-pop eller poppa själv? : Äter typ aldrig popcorn.

Brukar du baka? Ibland med min kompisar, men typ aldrig själv!

Röstade du senast i valet? Nej jag är föör ung.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu? : Det är väl helt okej?

Vilken låt lyssnade du senast på? : She dosent mind (Sean Paul)

Har någon annan sovit i din säng i natt? : Nej!

Vad tycker du är äckligt? : Spindlar åhh fyy!

Har du pengar på mobilen? : Både jag & nej, har 2 stycken!


Nu vet ni lite om mig!

Ska kila!

Godnatt på er bloggar imorgon köss!  

Av aleksandra - 12 januari 2012 20:39

Hejsan kära läsare! 

Dagen har varit så hiimla dryg, har räknat timmarna hela dagen, faktiskt hela veckan, det känns som om jag bara vill sova hela tiden jag orkar inget annat. 

AJA men dagen var som sagt dryg, lunchen var jobbigast, min mage har aldrig gjort så ont som idag, jag trodde jag skulle döö eller något & jag är seriös. Men efter att ha ätit pasta så mådde jag lite bättre har inte ätit så mycket idag faktiskt.  Jag har börjat räkna kalorier & jag hatar det så mycket men jag vill verkligen det här, jag ska vara perfekt till sommaren & har dessutom börjat träna! 

Kom hem runt 5, åt musli tänkte vara nyttig, och har även ätit brunt nyttigt bröd!

Har tränat i nästan 1 timme, känns som evighter, jag jogga i en timme nästa gång kanske det blir simmning

eller styrka vi får se! duchat & käkat nu sitter jag & njuter i mjukis kläder på min sköna soffa!


Sammanfattning -

Hur dagen såg ut :

Vakna 06:00

06:30 : frukost- 1 macka & tee. 

07:10 - cykla i motvind till bussen. -.-

09:00 idrott

10:00 -15:20 - skola

17:00 hemma

17:50 - 18:45 - TRÄNA!

- duchat, käkat & nu chillas det! 

puss!


Nytt år nya beslut.. 

PS. ( missbildad bild hahah!) 

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards