Alla inlägg den 13 januari 2012

Av aleksandra - 13 januari 2012 21:23

Denna sommaren hände det väldigt mycket, och ville kanske visa er genom lite bilder?


Första dagen i montenegro, undvik mitt ansikte HELT OSMINKAD!







 



Min snygging!



 

Madde fick en ros av chefen! :)


Så ful jag är om man tänker efter..


Kolla havet omg.. så fint.


Rätt söt bild med mig & svampbob :)


På väg mot Malmöö

         

Min söta lärare! HAHAHA


Madde & carro. (Hbgfestivalen)


Eric saade jao!


Mina söta kycklingar! haha


Min bebe 


Söt bild!


Åhh vad det var kallt då!


Fick 10 rosor & ett eget kort som min älskling gjort själv te mig,  fast det var nog inte i somras utan snarare vår men jag blev såå glad, vi hade 19 månader då!


Kolla så bruna vi är herregud!


Aja det var några bilder från i somras, när man tänker tillbaka känner jag  leendet på läpparna..

Så många olika minnen..   

         

Av aleksandra - 13 januari 2012 20:51

Hejsan! Min morgon började inte precis som jag trodde den skulle, mitt larm gick & när jag skulle resa mig, så föll jag ihop.. jag kunde inte resa mig upp! Då märkte jag att jag hade träningsvärk, men det är över nu! tur det!

Seeen.. hade vi bara två lektioner, men under den andra lektionen hade vi då matte, och vi fick tillbaka våra provresultat.. besviken! Jag kunde inte stoppa tårarna, så gick in på toan och bara grät. Jag mår fortfarande dåligt.. men jag måste bara bita ihop! Sen har jag även fått rödaveckan & jag har extrema värkar & har varit hungrig.. 

Och min dag.. har ju inte varit så bra.. 

Käka nyss pizza, jag tänkte - fan va mycket kalorier jag käka nyss, men det får jag bränna på söndag morgon!

Har inte tid imorgon & idag mår jag skit.. så idag tar jag det helst lungt..

MAGONT! FAN..!


Ni som mår bättre än mig får ha det så bra ikväll!

KÖSS 


 

DIE BITCH DIE.

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards