Alla inlägg den 22 januari 2012

Av aleksandra - 22 januari 2012 10:20

Godmorgon mina läsare! Somnade runt 3 inatt, och jag vaknar 10 nu, pigg som fan!Ligger fortfarande väntar på viljan att resa mig upp.. Funkar inte så bra-,- menmen måste upp och duscha och äta fan, är riktigt hungrig.Idag åker jag in te älskling, vi ska snacka & sånt. Får se hur DET går.. Nä nu ska jag fan upp och äta frukost!Puss på er;)

Av aleksandra - 22 januari 2012 01:19

Heeeeeeej! hihihi jag är meeeeeega trött! och typ alla är riktigt dryga. Så inte så speciellt kul. 

Hur såg min dag ut? mhm.. tråkig lördag, har inte mått så bra, så har sovit lite då & då. Men madde kom senare till mig så det blev bättre då. Vad har vi gjort? Kollar film, Last song  för tyyp 10:de gången haha, men lika bra ändå, och varje gång kommer tårarna oavsett, att man vet hur den slutar, lika bra varje gång! hihihi. Vi har käkat pizza, som var stark som fan, och även glass, fan va vi äter egentligen.. hahah ajja. Sova vet jag inte när jag gör, förmodligen när mamma & pappa kommer hem 


btw. Idag har jag & min bebe 25 månader tillsammans, jag älskar dig dag ut &dag in! alltid du & jag 


Går inte att beskiva hur mycket jag älskar dig. Forever and always bebe!   


Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards