Alla inlägg den 19 januari 2012

Av aleksandra - 19 januari 2012 20:44

Hej min käraste! Tror du kommer kunna gissa dig fram att det är du hihii.

När man träffar dig, och du dissar en med massa ord, så jag blir helt jävla paff & står som ett ? 

Eller när du är sur för ingenting, och man håller på med dig tills du flippar ut totalt riktigt awsome! viiisst?

hiihihi. Vad hade jag gjort utan dig min lilla bög? du är min solstråle när jag mår som sämst, men även jobbig som fan när man är typp ass sur. Du finns faktiskt för en & är villig att prata när jag mår som sämst, väldigt gulligt av dig min käraste! Det händer aldrig att vi inte skrattar när vi är tillsammans eller hur min käraste?

Du är bäst min söta bög!! Vad hade jag liksom gjort utan dig eller hur????

Visst var jag  jobbiiig idag? hihihi, vad hade du gjort utan mig min käraste?

Älskar dig min käraste bög <333333333


Missbildad bild på mig men okej! Vad är det för fel med oss?   hihihi

Av aleksandra - 19 januari 2012 13:13

Hej kära läsare! Denna dagen har varit kaooosz! På idrotten var det sådär.

Och vi fick ingen mat idag, eller jo jag fick lite, men man blev ju fan inte mätt på det?

Jag tyckte jätte synd när alla kom in & sa nej det finns ingen mat? man ba va?

Så vi fick sluta istället, och åka hem och äta. Men det är så, hur ska man kunna gå i skolan

när man inte har någon energi alls i kroppen? Så det var faktiskt rättvist.

Sitter i skolan, ist för att gå hem, vem fan är så dum? jo jag!

Men jag måste vänta på madde, för vi planera att träffas efter skolan, meningen var att jag skulle sluta 15.20 och hon kvart över,

men så blev det ej! Sluta ju 1 hihihi då äre ba och vänta blö på det!

Men vad gör man inte för sina vänner? ellorhur?  Så nu ska det väntas! hihi.

Vi ska faktiskt träffa ett par kompisar, därför väntar jag på henne  

Ni får ha det kösss!


/A

Av aleksandra - 19 januari 2012 10:40

Hejsan sötnosar! Hoppas ni haft en super morgon! Själv har jag haft en jobbig morgon. Jag började 9 vilket är skönt! Men.. Vi började med idrott, vilket var riktigt ansträngande, bip test! Jag var faktiskt nära på att dö haha.. Nu börjar vi lektionen med Jane man! Fml.. Är mega hungrig buhuhuh:( Bloggar senare idag när jag kommer hem pussss!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards