Alla inlägg den 20 januari 2012

Av aleksandra - 20 januari 2012 23:21

Ibland sitter jag bara & tänker, va i helvete gör jag här? Jag tänker bara på det negativa, men vad gör jag här?

Vad hade jag varit utan mina vänner? när jag mår som sämst, får de mig att le, när jag är sur, börjar vi skratta istället. Och bara på en sekund har jag glömt bort allt negativt, och är glad igen. Jag vet verkligen inte vad jag hade gjort utan de, vi finns för varandra i vått & tort, vi håller alltid ihop. Sen träffade jag även min älskling, min kära patryk. Min kärlek. Utan honom är jag inte mig själv, varje gång mina tårar faller, torkar han bort de & kollar mig i ögonen och säger : älskling gråt inte, det kommer ordna sig. Och jag litar på honom. Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar den personen, de flesta frågar mig, : Aleksandra hur mycket älskar du patryk? 

Så tänker jag, fan vilken dum fråga? Det går inte att beskriva hur mycket man älskar en person, det går bara inte.

/ A.

Jag älskar mina vänner  

Och min ängel, 

  fast du inte läser min blogg.-.-   












Av aleksandra - 20 januari 2012 21:50

Hej mina läsare! Dagen har gått väldigt snabbt må jag säga! Trodde dagen skulle vara riktigt dryg, men jag hade fel! Vi började 08:45 med svenska, och det gick så jävla snabbt! Sen hade vi matte i en halvtimme sen var dags att städa våra klassrum, för imorgon är det nämligen öppet hus, så fick sluta kvart över 11, vilken härlig fredag? hihihi. Eftersom att Madde sluta runt 2 så fick jag vänta på henne, så istället drog jag till mamma & fixa maj där. Klockan blev 2, vi käka tog bussen där vi nämligen träffade Dennis, efter att ha träffat de hade vi en väldigt rolig pratstund med hennes farmor & farfar, mysiigt värre. Nu ska det fan & med kollas på Vampire diaries eftersom att jag missa det!  hihihi, hoppas ni har en roligare fredag! köösss.  


 

HAHA, varför inte? Ändå flipp bild. Döda mig inte nu! puss  

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards