Alla inlägg under november 2011

Av aleksandra - 1 november 2011 22:07

hejssaan! ( im so happy im so glad, that i found you)  

Känns sååå mycket bättre idag än vad det gjorde igår,

jag träffa my love idag, fast jag var lite sur på honom i början löste det sig till slut.

Jag hade det jätte mysigt/trevligt.. Vi var först hos hans kusin, sen stack vi hem till honom,

sen till stan där jag käka kebabrulle hihihi, vi träffa Jonte och niko,

vi stack även till pistachia och fika mycket trevligt! där gick lite pengar åt haha!

Vi fick även säga hejdå till niko för han åker nämligen till polen imorgon! 

I morgon blir det min älskade Marija, vilket kommer bli super trevligt!

possss!    

Av aleksandra - 1 november 2011 11:41

Godmorgon! att vakna på morgonen och ha värsta hostan är inte så speciellt kul eller vad tycker ni?-.-

Precis ätit frukost, ska chilla vid datorn sen blir det fix och så drar jag mig mot stan, blir älsk igen och idag SKA vi fika, lite trevligt faktiskt. Som ni ser är jag lite mer positiv än vad jag var igår :) så ska jag hålla mig kvar på den positiva bilden! Imorgon ska jag träffa min ljubavi marija, ska bli skit kul, om du ser detta fan vad jag saknar dig!    nu blir det fix poss! y)


Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards